Klasik

Motor: 

  • Jawa 50 – 05/20/21/23
  • Vrtání max. 40 mm
  • Píst musí být dvoukroužkový
  • Kroužky litinové
  • Válec originál bez úprav – slícování na rozměry uvedené níže
  • Zapalování originál
  • Výfuk bez úprav
  • Primární převod nezměněn
  • Filtr libovolný
  • Karburátor musí být originální
  • Polské válce jsou tolerovány při dodržení rozměrů dle pravidel
  • Co není povoleno, je zakázáno!!!

Rám:

  • Rám musí být původní
  • Výztuha mezi krkem a sedlem povolena
  • Zesílení brýlí a kříže povoleno
  • Řidítka originálního typu nebo repliky.
  • Nádrž může být přesunuta před sedlo
  • Použití drapáků povoleno
  • Plechy můžou být odmontovány
  • Zadní rozeta originál – 55 zubů, díry povoleny
  • Zadní tlumiče originálního typu 05/20/21/23. Budou tolerovány repliky, ale pouze bez stavitelného předpětí pružiny
  • Rám se během závodu nesmí měnit. Měnit se smí pouze odnímatelné části např. motor, vidlice, atd.
  • Co není povoleno, je zakázáno!!!

Předepsané rozměry kanálů ve válci:

  • Výfukový kanál: od hrany válce po hranu výfukového kanálu je min. rozměr 29,0 mm, tolerance -0,1 mm – to znamená, že za rozměr 28,8 mm je závodník ze závodu vyloučen.
  • Přefukový kanál: od hrany válce budou mít min. rozměr 35,5 mm, tolerance -0,1 mm – to znamenána, že za rozměr 35,3 mm je závodník ze závodu vyloučen.
  • Sací kanál: od hrany válce je min. rozměr 55,0 mm, tolerance -0,1 mm. Konec sacího kanálu bude mít max. rozměr 68 mm, tolerance +0,1 mm, to znamenána, že za rozměr 68,2 mm a 54,8 mm je závodník ze závodu vyloučen.
  • Celková délka obalu válce je 82 mm. Přesah vložky 3 mm před válcem, tolerance -0,2 mm.
  • Výfuk musí být demontovatelný a bude podléhat závěrečné kontrole, to znamená, že nebude tlumící část obsahovat žádná přidané dírky a podobně.
  • Koleno výfuku bude také standardního tvaru. Žádná část tlumiče výfuku nesmí být demontována.
  • Co není povoleno, je zakázáno!!!

Po skončení závodu se první tři přihlásí u pořadatele ke kontrole odmontování hlavy válce, válce, kontrole zapalování a primárního převodu a výfuku. Kdo se kontrole vyhne, bude ze závodu i z následujících závodů SFC vyloučen!!!