Speciál

Motor: 

  • Zdvih originálních 44 mm
  • Rozteč šteftů válce originální
  • Vrtání max. 40 mm
  • Obal válce musí pocházet z pionýra – různé návarky, klapky, žebrování povoleno
  • Vícekvaltové převodovky povoleny
  • Spojka libovolná
  • Hlava libovolná
  • Originální kartery, návarky a klapkové sání do klikové skříně povoleno

Rám:

  • Libovolná konstrukce bez ostrých a nebezpečných hran
  • Rám se během závodu nesmí měnit. Měnit se smí pouze odnímatelné části např. motor, vidlice, atd

Co není povoleno je zakázáno!!!

Po skončení závodu se první tři přihlásí u pořadatele ke kontrole odmontování hlavy válce, válce, kontrole zapalování a primárního převodu a výfuku. Kdo se kontrole vyhne, bude ze závodu i z následujících závodů SFC vyloučen!!!